piątek, 7 października 2011

VIII Dolnośląski Festiwal Dyni we Wrocławskim Ogrodzie Botanicznym

W nadchodzącą niedzielę 9.10.2011 nie będzie we Wrocławiu "wielkiego" Europejskiego Kongresu Kultury ale za to w moim ukochanym Ogrodzie Botanicznym odbędzie się święto dyni pt. "VIII Dolnośląski Festiwal Dyni". Bez rozgłosu i napuszenia nieznani szerzej artyści i amatorzy wykreowali czary mary dla dzieci. Przygotowania jak widać już w toku, pojawiły się kapitalne dyniowe kreatury, smoki i dynio-stare-baby. W życiu nie sądziłam że wkręci mnie zabawa tak banalnym z pozoru warzywem jak dynia, myślałam że z Halloween już wyrosłam. Mimo że ten event nie ma swojej strony internetowej, otoczki medialnej ani pawilonu Emergency Room wciągnął mnie bardziej i prawdziwiej niż w/w sztuka przez duże "Sz".
 
Wybiorę się tam, może uda się spróbować potraw z dyni bo podobno da się z niej robić mnóstwo rzeczy.











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz